Ինչպես 54.5 ԱՄՆ դոլարով Ձեր գովազդը ցուցադրել ավելի քան 96 000 օգտատիրոջ

Posted on 08:19 0 коммент.


Բիզնեսի տեսակը – Փաբ
Գովազդային բյուջե – 54.44 ԱՄՆ դոլար
Գովազդի նպատակը – ներգրավել հաճախորդներ միջոցառման համար

Արդյունք – գովազդը ցուցադրվել է 96 323 օգտատիրոջ, որից 8 395-ը որևիցե կերպ արձագանքել են գովազդին (դիտել նկարները, կիսվել ընկերների հետ, լայքել և այլն): Մեկ միջին պոտենացիալ հետաքրքրված հաճախորդի հետ կոնտակտը պատվիրատուին արժեցել է 0.01 ԱՄՆ դոլար: 



Այսպիսով, ստացվում է, որ յուրաքանչյուր 1 միավոր ԱՄՆ դոլար ծախսելիս պատվիրատուի գովազդը ցուցադրվում է 1769 ֆեյսբուքյան օգտատիրոջ, որից 154-ն անմիջական հետաքրքրություն է արտահայտում գովազդի նկատմամբ: 

* Post Engagements - գովազդային փոստի հետ իրականացված գործողությունների քանակը (գործողությունների մեջ են մտնում՝ նկարների դիտում, լայքեր, քոմմենթներ, քլիքեր):
* Peopel reached - Ֆեյսբուքյան օգտատերերի թիվը, ում ցուցադրվել է գովազդը: 
* Cost per Engagement - Օգտատիրոջ կիողմից իրականացված միավոր գործողության դիմաց վճարված գումարը: 


* Total spent - գովազդային արշավի համար ծախսված գովազդային բյուջեն: 


Կարդացեք նաև