Ինչպես 54.5 ԱՄՆ դոլարով Ձեր գովազդը ցուցադրել ավելի քան 96 000 օգտատիրոջ
Բիզնեսի տեսակը – Փաբ
Գովազդային բյուջե – 54.44 ԱՄՆ դոլար
Գովազդի նպատակը – ներգրավել հաճախորդներ միջոցառման համար
Արդյունք – գովազդը ցուցադրվել է 96 323 օգտատիրոջ,
որից 8 395-ը որևիցե կերպ արձագանքել են գովազդին (դիտել նկարները, կիսվել ընկերների
հետ, լայքել և այլն): Մեկ միջին պոտենացիալ հետաքրքրված հաճախորդի հետ կոնտակտը պատվիրատուին
արժեցել է 0.01 ԱՄՆ դոլար:
Այսպիսով,
ստացվում է, որ յուրաքանչյուր 1 միավոր ԱՄՆ դոլար ծախսելիս պատվիրատուի գովազդը ցուցադրվում
է 1769 ֆեյսբուքյան օգտատիրոջ, որից 154-ն անմիջական հետաքրքրություն է արտահայտում
գովազդի նկատմամբ:
* Post Engagements - գովազդային փոստի հետ իրականացված գործողությունների քանակը (գործողությունների մեջ են մտնում՝ նկարների դիտում, լայքեր, քոմմենթներ, քլիքեր):
* Peopel reached - Ֆեյսբուքյան օգտատերերի թիվը, ում ցուցադրվել է գովազդը:
* Cost per Engagement - Օգտատիրոջ կիողմից իրականացված միավոր գործողության դիմաց վճարված գումարը:
* Total spent - գովազդային արշավի համար ծախսված գովազդային բյուջեն: