Ինչպես 25 ԱՄՆ դոլարով ներգրավել 23 482 պոտենցիալ հետաքրքրված հաճախորդ՝ յուրանչյուրի համար վճարելով 0.5 ՀՀ դրամ
Բիզնեսի տեսակը – անշարժ գույքի վաճառք
Գովազդային բյուջե – 25 ԱՄՆ դոլար
Գովազդի նպատակը – բնակարանի վաճառք
Արդյունք – գովազդը ցուցադրվել է 54 394 օգտատիրոջ,
որից 23 482-ը որևիցե կերպ արձագանքել են գովազդին (դիտել նկարները, կիսվել ընկերների
հետ, լայքել և այլն): Մեկ միջին պոտենացիալ հետաքրքրված հաճախորդի հետ կոնտակտը պատվիրատուին
արժեցել է 0.001 ԱՄՆ դոլար կամ 0.5 ՀՀ դրամ:
Այսպիսով,
ստացվում է, որ յուրաքանչյուր 1 միավոր ԱՄՆ դոլար ծախսելիս պատվիրատուի գովազդը ցուցադրվում
է 2096 ֆեյսբուքյան օգտատիրոջ, որից 903-ն անմիջական հետաքրքրություն է արտահայտում
գովազդի նկատմամբ:
Ձեր ուշադրություն ենք հրավիրում, այն փաստի վրա, որ տվյալ դեպքում գովազդվել է բավականին դժվար վաճառվող ՞ապրանք՞, սակայն ինչպես երևում է վերը բերված արդյունքներից, գովազդը եղել է խիստ արդյունավետ, ինչը ևս մեկ անգամ ապացուցում է ֆեյսբուքյան գովազդի հսկայական ներուժը:
* Post Engagements - գովազդային փոստի հետ իրականացված գործողությունների քանակը (գործողությունների մեջ են մտնում՝ նկարների դիտում, լայքեր, քոմմենթներ, քլիքեր):
* Peopel reached - Ֆեյսբուքյան օգտատերերի թիվը, ում ցուցադրվել է գովազդը:
* Cost per Engagement - Օգտատիրոջ կիողմից իրականացված միավոր գործողության դիմաց վճարված գումարը:
* Total spent - գովազդային արշավի համար ծախսված գովազդային բյուջեն: