Ինչպես 25 ԱՄՆ դոլարով ցուցադրել Ձեր գովազդը 66 000 օգտատիրոջ և ունենալ 4 400 պոտենցիալ հաճախորդ
Բիզնեսի տեսակը – ծաղիկների օնլայն վաճառք սոցիալական ցանցերում
Գովազդային բյուջե – 25 ԱՄՆ դոլար
Գովազդի նպատակը – ծաղիկների վաճառք
Արդյունք – գովազդը ցուցադրվել է 66 000 օգտատիրոջ,
որից 4 400-ը որևիցե կերպ արձագանքել են գովազդին (դիտել նկարները, կիսվել ընկերների
հետ, լայքել և այլն): Մեկ միջին պոտենացիալ հետաքրքրված հաճախորդի հետ կոնտակտը պատվիրատուին
արժեցել է 0.01 ԱՄՆ դոլար: Արդյունքում ստացվել են հարյուրավոր նամակներ և զանգեր:
Այսպիսով,
ստացվում է, որ յուրաքանչյուր 1 միավոր ԱՄՆ դոլար ծախսելիս պատվիրատուի գովազդը ցուցադրվում
է 2640 ֆեյսբուքյան օգտատիրոջ, որից 176-ն անմիջական հետաքրքրություն է արտահայտում
գովազդի նկատմամբ:
* Post Engagements - գովազդային փոստի հետ իրականացված գործողությունների քանակը (գործողությունների մեջ են մտնում՝ նկարների դիտում, լայքեր, քոմմենթներ, քլիքեր):
* Peopel reached - Ֆեյսբուքյան օգտատերերի թիվը, ում ցուցադրվել է գովազդը:
* Cost per Engagement - Օգտատիրոջ կիողմից իրականացված միավոր գործողության դիմաց վճարված գումարը:
* Total spent - գովազդային արշավի համար ծախսված գովազդային բյուջեն: